hmm ..

internet itu punya keajaiban. Dia bisa membentuk sebuah keluarga. Di Internet, aku punya Ummi .... Ummi Hajar yang baikkkk .. ah ummi ... aku punya abiii.. Abi Mazlan .. ku bermanja dgnnya .. aku punya Abang, punya Aa', punya Akang .. banyak .. hmm aku punya Mbak , Teteh .. .. aku juga punya adek ... hebat bukan .

Aku mencintai mereka .. sangat cinta ... tak percaya ?? belahlah dadaku ..ceilee . :p hehe ..

Benar dah aku cinta ... tapi ..mereka ada yang jauh .. jauh sekali .. akankah sempat bertemu di dunia ini .. huwa .. andai saja ..... Ah Kadang aku berangan angan .. hanya dengan memejamkan mata saja dan membayangkan suatu tempat dimana abg/mbakku berada a, maka aku akan berpindah tempat seketika ke tempat itu .. senang rasanya kali ya ?? ... hanya khayalan seorang anak kecil ..

cinta ..

0 comments: