akhir2 ini aku memikirkan tentang syurga dan neraka, bib. Aku tidak ingin neraka bib .. aku tak ingin ... tapi bib, ternyata semangat itu tidak cukup bertahan bib. selalu jatuh ..dan jatuh.

aku mau syurga ... bib, tapi memang betul syurga di kelilingi hal2 yang tidak enak. Sekarang ini .. ada satu hal yang selalu mengingatkan ku tentang keinginanku ke syurga.. Cinta bib ..cinta ..

seperti pernah aku ceritakan padamu bib... aku ingin membawa cinta bersamaku ke syurga...

pernah terbayang olehku bagaimana bila di syurga ... dan bila di neraka .. ah kadang aku menjadi terharu juga mengingatnya ..

bisakah kubawa kebersamaan ini ke syurga ? bagaimana kalau aku mati sekarang ? bagaimana kalau aku tak bertemu orang2 yang kucinta lagi di akhirat ? bagaimana kalau .. pertanyaan2 yang selalu memenuhi otakku bib ...

ah abib ... berkata2 lah bib ...

0 comments: